کناف/سقف کاذب

طراحی دکراسیون داخلی -کناف -سقف کاذب

کناف/سقف کاذب

طراحی دکراسیون داخلی -کناف -سقف کاذب

کناف/سقف کاذب

اجرای کلیه طرح های دکراسیون داخلی ساختمان اعم از نورپردازی-نور مخفی -دکور های گونا گون

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۲ آذر ۹۹، ۱۵:۰۸ - پین باهیس
    ممنونم
نویسندگان

سقف کاذب کناف

دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۴۲ ب.ظ


گالری سقف کاذب کناف

طراحی ، تولید و اجرای انواع سقف کاذب کناف اعم از سقف کاذب دکوراتیو ، سقف کاذب مشبک و دیوارهای پیش ساخته کناف (dry wall)

سقف کاذب کناف

جهت مشاهده نمونه کارهای سقف کاذب کناف و دیوارهای پیش ساخته کناف به صفحه گالری نمونه کار مراجعه نمایید

جهت آنالیز مصالح مورد نیاز سقف کاذب ساده و مشبک پروژه خود به : آنالیز سقف کاذب ساده و آنالیز سقف کاذب مشبک مراجعه نمایید و با وارد نمودن متراژ سقف کاذب ساده یا مشکب خود مصالح مورد نیاز آن به صورت اتوماتیم محاسبه خواهد گردید و همچنین جهت محاسبه وزن سقف کاذب به محاسبه وزن سقف کاذب ساده مراجعه نمایید

جهت مشاهده لیست قیمت اجناس سقف کاذب با بروز رسانی روزانه به لیست قیمت مصالح سقف کاذب مراجعه نمایید

همچنین مشاهده نمایید : انواع سقف کاذب ، انواع پانل ، سقف های یکپارجه ، جزییات سقف کاذب مشبک .

در سایت سیلینگ کناف شما می توانید با مراجعه به بخش های مختلف و مشاهده نمونه کارها اطلاعات جامعی راجع به سقف کاذب ساده و مشبک کناف بدست آورید و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

 

دانستنی هایی درباره سقف کاذب و روش های اجرا

 

امروزه بخشی از معماری داخلی استفاده کردن از سقف کاذب می باشد. که این سقف معمولا برای پوشش دادن سقف های اصلی مورد استفاده قرار می گیرد. هنوز درباره پیشینه این رشته اطلاعات دقیقی در دست نمی باشد. مشخص نیست اولین کسانی که از سقف کاذب استفاده کردند درباره کاربردهای آن چه اطلاعاتی داشته اند. سقف کاذب در مدت زمان کوتاهی در صنعت ساختمان به جایگاه مناسبی دست یافت و استفاده از آن در صنعت ساختمان از دغدغه های پوشش و مخفی نگه داشتن عوامل زیر سقف به حساب می آید.

 

سقف کاذب کناف

یکی از پرکاربردترین سقف های کاذب، سقف کاذب کناف می باشد. سقف کاذب کناف به دلیل سبکی، ارزانی، نصب سریع و انعطاف پذیری بالا امروزه کاربرد زیادی در صنعت ساختمان دارد.

سقف کناف به دو مدل ساده و دکوراتیو تقسیم بندی می شوند.

سقف کناف ساده به نصب پنل های گچی به صورت ساده و مسطح می گفته می شود و سقف کاذب دکوراتیو به سقف های اطلاق می شود که دارای طرح های خاص باشند.

 

سقف کاذب رابیتس

این نوع سقف در رتبه بعدی قرار دارد، جنس رابیتس از فولاد مشبک می باشد که توسط مفتول یا سیم آرماتور بندی به شبکه فرعی متصل شده است.

از ویژگی های مهم این نوع سقف ها این است که اکثر ملات ها به آن می چسبند و از طرفی ترک هم بر نمی دارند.

رابیتس خود به دو دسته مسطح و برجسته تقسیم بندی می شود. برای دهانه های کوچک از رابیتس نوع مسطح و برای دهانه های بزرگ تر از رابیتس نوع برجسته استفاده می کنند. هم چنین برای اندودکاری بر روی دهانه های کولر و تأسیسات نیز از این نوع سقف کاذب استفاده می گردد.

 

سقف کاذب آکوستیک

این نوع سقف کاذب از مصالح مختلفی هم چون پارچه چین دار، پلاک های چوبی ، پلاک های گچی و یا ورقه های مقوایی فشرده سفید رنگ و سوراخ دار تهیه شده است و برای مکان هایی مثل سینما، سالن های سخنرانی و … که نباید انعکاس صوت وجود داشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

 

سقف کاذب آلومینیومی

جنس این نوع سقف ها از آلومینیوم می باشد و قسمت پشتی آن ها از پشم شیشه پر شده است.

 

سقف کاذب چوبی

این نوع سقف ها دارای دو بخش اصلی و فرعی هستند که قسمت اصلی آن ها از فولاد یا چهارتراش و قسمت فرعی شان از چوب تهیه شده است.

 

سقف کاذب با قطعات پیش ساخته گچی

عموما این سقف ها از جنس آلومینیومی هستند که قطعات داخلی آن ها گچ می باشد. این سقف ها به دلیل نصب سریع و آسان، سبک وزن بودن، تنوع در طراحی، مقاوم بودن در برابر آتش سوزی، ثبات رنگ، امکان تعویض راحت قطعات، رنگ کاری با پرداخت هزینه کم، مقاوم بودن در مقابل ضربه، تهویه مناسب، مقاوم بودن در مقابل صدا و سازگاری با محیط زیست بیش تر مورد استفاده قرار می گیرند.

 

سقف کاذب ترکیبی

از ترکیب چند نوع سقف کاذب تشکیل شده است . قبل از استفاده از این نوع سقف ها باید زیر سازی مناسبی صورت گیرد معمولا از این نوع سقف ها برای فضاهای بسیار وسیع استفاده می شود زیرا جلوه آن زیباتر می شود.

 

سقف کاذب گریلیوم

این نوع سقف ها جزء سقف های دکوراتیو می باشند. جنس آن ها از ورق های آلومینیومی و یا آلیاژی می باشد. نام دیگر آن ها سقف باز است، بعد از این که سقف نصب می گردد چیزی که دیده می شود خانه های مربعی شکل هستند که به صورت پیوسته در کنار هم دیگر قرار گرفته اند. در این نوع سقف ها در قسمت پشت سقف تأسیساتی که به کار رفته است به خوبی مشاهده می شود. این نوع سقف ها را معمولا به صورت منفرد و یا ترکیبی با سقف های دیگر مورد استفاده قرار می دهند. سقف کاذب گریلیوم را توسط مفتول و یا زنجیر به قسمت سقف اصلی وصل می کنند.

 

سقف های کاذب دارای توانایی هستند از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

آکوستیک کردن فضا

پوشش دادن تأسیسات زیر سقف اصلی

جلوگیری نمودن از اتلاف دما و رطوبت

ایجاد حجم ها دکوراتیو

نورپردازی مناسب با توجه به شرایط کار و زندگی و …

 

سقف کاذب

برترین ویژگی های سقف کاذب کناف و pvc و مشبک سبک بودن آن می باشد، تولید صنعتی این نوع مصالح باعث می گردد ویژگی های فنی و استاندارد های ساختمانی در آن ها حفظ شود و تمامی ضوابط را در تولید اینگونه سقف ها حفظ شود.

سقف کاذب

پس اینگونه سقف های کاذب بهترین جایگزین برای سقف های غیر استاندار از جمله رابیتس و سقف های گچی دست ساز می باشد. سقف کاذب کناف بر خلاف سقف رابیتس که دارای زیرسازی سنگین همچون میلگرد و ساختار فلزی می باشد زیر سازی سقف کاذب کناف از فولاد سبک دارای سطح مقطع U L C F ساخته شده است. صفحاتی نیز که روی سازه های زیر سازی سقف کاذب نصب می شوند نیز صفحات گچی می باشند که با روکش یک یا چند لایه پوشانده شده است.

صفحات گچی سقف کاذب کناف توسط پیچ روی سازه ها سوار می شود و درزهایی که بین این صفحات گچی بوجود می آید توسط نوار بتونه و بتونه کناف پوشانده شده و سپس نقاشی می گردد تا سطحی یکدست و تمیز بدست آید. همچنین می توان این سطوح را برای کاغذ دیواری و دیگر پوشش های سقف کاذب و دیوار استفاده نمود.

در صورت نیاز می توان فاصله این سقف تا سقف و یا دیوارهای کاذب را با مواد عایق کننده پوشاند و همچنین امکان دسترسی به لوله های فاضلاب، تاسیسات الکتریکی و … محیا می باشد. در سقف کاذب کناف دریچه هایی نیز نصب می گردد تا امکان دستری به سطوح مختلف از جمله تاسیسات محیا باشد و در صورتی ایجاد خرابی در تاسیسات رد شده از سقف بتوان آن ها را تعمیر نمود.

سقف کاذب کناف به دو مدل ساده و دکوراتیو تقسیم بندی می شود، هر طرحی را می توان با استفاده از این مصالح اجرا نمود از طرح های سه بعدی دکوراتیو تا سقف های کاملا صاف و بدون طرح با کناف قابلیت اجرایی دارد.

ویژگی های سقف کاذب کناف

این نوع سقف سرعت اجرایی بسیار بالایی داشته و هزینه آن نیز پایین می باشد و نیازی به صرف زمان جهت خشک شدن گچ و… را نیز ندارد.

سقف کاذب کناف دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد به طوری هر طرحی را می توان با استفاده از کناف اجرایی نمود.

وزن مجموع این نوع سقف کاذب بسیار پایین بوده و پانل هایی که در آن نیز استفاده می شوند همانند آن سبک می باشند.

دسترسی راحت به تاسیسات این سقف با یک دریچه امکان پذیر است.

سقف کاذب مشبک

سقف کاذب مشبک دارای یک زیر سازی فلزی به همراه تایل های 60 در 60 سانتیمتری می باشند که روی این سازه ها نصب می گردند و امکان دسترسی به بالای آن به راحتی امکان پذیر می باشد و می توانید به تمام تاسیسات دسترسی داشته باشید.

تایل های مورد استفاده از قبل رنگ آمیزی شده اند و یا دارای روکش می باشند که جنس روکش آن ها PVC یا آلومنیوم می باشد. به دلیل عدم نیاز به رنگ آمیزی سرعت اجرایی این نوع از سقف بسیار بالا بوده و دارای قیمت پایینی نیز می باشد.

در برخی مکان ها که تاسیسات زیادی از سقف عبور کرده است و یا امکان آتش سوزی و گرمای زیاد وجود دارد باید از تایل های با روکش آلومنیوم استفاده نمود که در مقایسه با تایل های PVC کمی قیمت آن ها بالاتر می باشد.

خود این تایل ها نیز به دو نوع آکوستیک و غیر آکوستیک (ساده) تقسیم بندی می گردند، در مکان هایی همانند سینما ، آمفی تئاتر و دیگر مکان هایی که نیاز به عایق صوتی وجود دارد از تایل های آکوستیک استفاده می گردد.

نحوه نصب سقف کاذب مشبک

ابتدا نبشی هایی دور تا دور مکان مورد نظر نصب می گردد که حکم اولین سازه های باربر را دارند، سازه بعدی سقف کاذب مشبک سپری می باشد که دارای انتهای کلیک بوده و به یکدیگر متصل می گردند و توسط سوراخ هایی که در آن ها وجود دارد به سقف اصلی متصل می گردند.

 

یکی از مهم ترین کارکردهای سقف کاذب پوشاندن می باشد. هم چنین از دیگر کارکردهای آن می توان به دکوراتیو و نورپردازی اشاره نمود . در صورتی که قصد دارید دکوراسیون داخلی منزل تان را تغییر دهید به دنبال افراد حرفه ای بگردید و نمونه کارهای قبلی شان را مشاهده کنید و در آخر کار مناسب ترین فرد را با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید انتخاب کنید.

 

کناف ایران :

کناف از جمله بزرگترین شرکت های تولید کننده سیستم سازه های خشک در جهان می باشد که بنیان گذار کناف یک شخص آلمانی می باشد ، کناف نام خانوادگی این شخص می باشد که در ایران با نام کناف ایران شناخته شده می باشد.

پیمانکاری :

انجام کلیه امور بازسازی ساختمان و نوسازی ساختمان های مسکونی و تجاری ، اضاف بنا با سازه های سبک از جمله LSF با کمترین هزینه ممکن توسط پیمانکار مجرب و مهندسان عمران.

  • عادل حدادان

نظرات (۲۹)

  • قیمت اجرای کناف در تهران
  • اعتیاد خانمان‌سوز است. بارها و بارها این جمله معروف را شنیده‌ایم. اما شاید به آن فکر هم نکرده باشیم. واقعا چرا اعتیاد را خانمان‌سوز می‌دانیم؟ اعتیاد خانمان‌سوز است چون به دنبال آن فقر و تنگدستی نیز به همراه می‌آید. زمانی که تصمیم به ترک اعتیاد بگیریم، به جز راه سختی که در پیش رو داریم، به هزینه‌های آن نیز فکر خواهیم کرد. این که هزینه کمپ ترک اعتیاد چقدر است و باید چه مبلغی برای بستری شدن در کمپ ترک اعتیاد بپردازیم؟ اگر شما هم از جمله افرادی هستید که قصد دارید به تازگی به یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد مراجعه کنید، با ما همراه باشید.

    فرق اساسی کمپ رایگان با کمپ های دیگر در هزینه است. همان طور که از اسمش مشخص است کمپ یا مرکز ترک اعتیاد رایگان خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار معتادان قرار خواهند داد.در حالی که کمپ های عادی بابت هر خدمت خود هزینه را دریافته خواهند کرد. منظور از رایگان بودن هزینه های یک مرکز ترک اعتیاد اغلب قسمتی از هزینه ها بوده است و معتادانی که به هر دلیلی قادر به پرداخت هیچ گونه هزینه نیستند نیز به کانون بازپروری فرستاده خواهند شد زیرا نیاز دارند که مورد حمایت قرار گیرند.

    در همین میان برخی کمپ خود به شناسایی افراد معتاد کارتون خواب در سطح شهر پرداخته و زمینه درمان را برای شان فراهم خواهد کرد.

    هدف از جمع آوری معتادان کارتون خواب حمایت کردن برای درمان شدن است. اعتیاد یک مشکل ساده و کوچک نیست که با خود بگویید هر وقت لازم باشد مصرف مواد مخدر را کنار خواهم گذاشت یا هر وقت اراده کنم ترک خواهم کرد.

    قبل از خرید یک شامپو ضد ریزش، باید به نکاتی توجه کنید که بتوانید شامپوی مناسب را خریداری کنید .تا با موهای شما سازگار باشد هرگز بدون آگاهی کامل اقدام به انتخاب شامپو نکنید .پس قبل از خرید شامپوی ضد ریزش به نکات زیر اشاره شده است توجه داشته باشید:

    ۱-اگر شامپویی استفاده می کنید و برای موهای تان سازگار است به گفته اطرافیان و تبلیغات شامپوی خود را عوض نکنید چرا که به موهای خود آسیب می رسانید

  • کلینیک آوینا کرج
  • این روش برای آقایون و خانم ها در سنین 35-50 برای رفع چین و چروک های سطح پوست صورت و گردن بسیار مناسبه. همچنین افراد پیر میتونن از این روش به جای جراحی های سنگین استفاده کنند.

    همچنین این روش برای کسانی که قبلا جراحی لیفتینگ(متفاوت از روش لیفت با نخ است) انجام دادند و اکنون دچار افتادگی شده اند بسیار مناسب است.

  • کلینیک آوینا تهران
  • در اصل فرآیند کاشت مو شامل تغییر دادن مکان موهای سر شما می‌باشد از جایی که موهای پرپشتی دارید به قسمتی از سر که در اثر عوامل مختلفی دچار کم‌پشتی شده است. بنابراین عمل کاشت اضافه کردن موی جدید نیست بلکه فقط تغییر جای مو است. پس عاملی که در این نوع عمل زیبایی تأثیرگذار است میزان مویی است که به‌صورت اضافه در قسمت پشت سرخود دارید.

  • دکتر کمال هادی
  • بهترین دکتر جراحی زیبایی بینی گوشتی  واقعا  به چه کسی گفته می شود؟؟بسیاری از افراد به دنبال این هستند که بهترین پزشک و متخصص زیبایی را برای جراحی و زیباسازی پوست خودشان انتخاب کنند اما با وجود سایت های مختلف و افراد مختلف در حوزه زیبایی متاسفانه بسیاری از افراد قادر نیستند که بتوانند بهترین متخصص زیبای را انتخاب کنند که از تجربه و تخصص بسیار بالایی در زمینه زیبایی و جراحی های زیبایی برخوردار باشد و هم چنین عمل‌های زیبایی موفقیت‌ آمیزی را در کارنامه کاری خود داشته باشد.

  • 10تا از بهترین برند های کرم پودر مخصوص(پوست چرب)
  •  کرم پودر یکی از پرفروش ترین و پر طرفدار ترین لوازم آرایشی است که هر خانومی در کیف آرایشی خود دارد. کرم پودر به پوشش‌ انواع لک از جمله کک مک روی پوست صورت کمک کرده و به پوست ظاهری یکنواخت می‌دهد. کرم پودرها برای انواع پوست از چرب گرفته تا جوش دار تولید می‌شوند و هر فردی با توجه به نوع پوست خود می‌تواند از هر کدام استفاده کند. در ادامه به معرفی برخی از انواع کرم پودر برای پوست چرب می‌پردازیم. خانم های زیادی هستند که پوست چربی دارند و پیدا کردن یک کرم پودر مخصوص پوست چرب برایشان کار دشواری است، که چه نوع مارکی انتخاب کنند تا میزان چربی و براق بودن صورتشان را کنترل کند.

    کمپ ترک اعتیاد به طور کلی اعتیاد حالتی است که در آن شخص به علت روانی یا مصرف مواد شیمیایی دچار ضعف اراده در کنترل اعمال خود می شود.هرچند ضعف اراده فی نفسه بیماری نیست ولی به علت عوارضی که در سیستم عصبی مرکزی شخص ایجاد می ‌کند به عنوان بیماری در نظر گرفته می شود و این بیماری باعث ایجاد اختلال در کنترل در سیستم رفتار -پاداش می شود و باعث تکرار آن رفتار می گردد.

    فناوری‌های جامع برای ورزشکاران حرفه‌ای

    این فناوری ها مجموعه ای از ابزارهای پیشرفته ارزیابی و تغییر وضعیت مغزی و ذهنی؛ وضعیت فیزیولوژیک بدن و وضعیت روانشناختی ورزشکاران حرفه ای است. مثلا با استرس تست وضعیت بدنی و ذهنی ورزشکاران را در شرایط استرس زا به خوبی اندازه گیری می کنیم و عملکرد وی در شرایط واقعی مسابقات با دقت پیش بینی می شود؛ بعلاوه وضعیت کارکرد مغز؛ میزان تمرکز؛ سرعت تصمیم گیری؛ دقت تصمیم گیری؛ میزان اضطراب و حتی وضعیت کارکرد قلبی عروقی ورزشکاران هم در شرایط عادی و هم در شرایط مسابقه و استرس با دقت فوق العاده بالا اندازه گیری می شود.

    جراح زیبایی گوش

    جراح زیبایی گوش به کسی گفته می‌‌شود که مسئولیت انجام عمل زیبایی گوش را برعهده دارد. عمل زیبایی گوش، همانند تمامی عمل‌های زیبایی به منظور اصلاح عیوب صورت می‌گیرد. شاید در وهله اول،‌ فکر کنید جراحی زیبایی گوش، یک عمل جراحی افراطی است و همگام با زیاد شدن عمل‌های زیبایی، این مورد نیز باب شده است. این تصور اشتباه را کنار بگذارید.

    ممنونم

  • خریدار ضایعات
  • موفق و پیروز باشید

    کفسابی چیست؟

    برای اینکه درزهای سنگ ها همرنگ و شیشه ای شود زمانی که سنگ را کار میکنید نبایدسیمان و خاک سنگ استفاده شود در همان مرحله با تیم کفسابی تهرانی هماهنگ شوند.به جای سیمان از رزین سنگی همرنگ سنگ استفاده میکنند و بعد از اتمام کارهای داخلی ساختمان مرحله ی ساب زنی انجام می شود و در آخر مانند شیشه پرداخت میکنیم ودرز سنگ ها مانند سنگ براق وشیشه ای میشود.

    برای سنگی که لق یا ترک خورده یا نشست کرده است چه کار باید کنیم ؟ابتدا با فرز الماسه سنگ ها بریده شود و تا آخرخالی شود یا همان بند ها باید الماس مخصوصی استفاده کنند که سنگ ها لب  پر نشوند بعد از اینکه برش درز سنگ ها انجام شد باید با رزین جولی هم رنگ سنگ درز ها را پر کنیم بعد از اینکه پر کردیم یکی دو روز باید بماند خشک بشود ، بعدازخشک شدن رزین باید ساب بخورد و پرداخت شود.

  • فراز بام ماهان
  • کابین آسانسور شرکت فراز بام ماهان در سال 1395 تصمیم به تولیدو ساخت کابین  نمود و کارخانه ساخت  آسانسور را با محوریت کیفیت آغاز نمود . و هم اکنون جزو تولید کنندگان خوب کابین آسانسور میباشد.
  • 10 تا از بهترین مارک های رژ لب جامد
  • 10 تا از بهترین مارک های رژ لب جامد .یکی از لوازم پرکاربرد که از اجزاء لوازم آرایشی است و همه ی خانمها توجه زیادی به استفاده از آن در آرایش روزانه خود می کنند استفاده از رژ لب است.بنابراین انتخاب یک رژلب با بهترین مارک و با بهترین مواد آرایشی اهمیت زیادی دارد.اگر سلامت لب هایتان برایتان اهمیت دارد باید خوب هزینه کنید و رژلب بدون سرب و با کیفیت انتخاب کنید. 

    چگونه سایت خود را برای تبلیغات در گوگل ادز آماده کنیم؟ تصور کنید که اخیراً یک دهنه مغازۀ لباس‌فروشی اجاره کرده‌اید و قرار است جنس‌های خود را در آن بچینید. قبل از هر چیزی، چقدر به تزئین مغازۀ خودتان اهمیت می‌دهید؟ چقدر وقت برای چیدن ویترین خود صرف می‌کنید؟ من اگر جای شما باشم، همۀ تلاشم را می‌کنم تا مطمئن شوم اجناسم به بهترین شکل ممکن در مغازه چیده شده‌اند. نورپردازی را به نحوی انجام می‌دهم که جلوه لباس‌ها بیشتر شود. سعی می‌کنم قفسه‌ها را در دسترس بگذارم تا مشتری‌ها راحت‌تر به لباس مورد نظرشان دسترسی داشته باشند.

    سنگ سابی در کرج

    سنگسابی در کرج جزو خدمات کفسابی و سنگسابی به صورت تضمینی و با حداقل هزینه و زمان توسط بهترین کارشناسان و متخصصین ما در این زمینه انجام می شود درسالهای اخیراستفاده از انواع مختلف کفپوش ها گسترش یافته است و این امر باعث شده است که استفاده ازموکت برای فرش کردن کف ساختمان ها به شدت کاهش یابد.

    آشنایی با فواید سیرابی و شیردان

    سیرابی و شیردان قسمتی از معده گاو است که دارای ویتامین ها و مواد معدنی می باشد. این قسمت از دام به خاطر بوی نامطبوعی که دارد خیلی ها از خوردن آن صرف نظر می کنند و در واقع تعداد کمی از افراد تمایل دارند، سیرابی و شیردان را میل کنند

  • پین باهیس
  • ممنونم

  • لیپوماتیک
  • اگر مایلید بدانید جادوی عمل لیپوماتیک با شما چه می کند در این مقاله با ما همراه باشید.چاقی معضلی است که بیشتر افراد یک جامعه را درگیر خود نموده است. 

  • هایفوتراپی
  •  پس از انجام هایفوتراپی شخص می تواند کارهای روزانه خود را بلافاصله و به راحتی انجام دهد، هایفوتراپی روشی کاملاً ایمن و بدون خطر است که مورد تایید FDA آمریکا است؛

  • عوارض ارتودنسی دندان
  • در این مقاله قصد داریم در ارتباط با عوارض ارتودنسی دندان صحبت کنیم. ارتودنسی یکی از شاخه ها و تخصص های دندانپزشکی است.

  • بهترین جراح سانترال لب
  • معمولا به طور طبیعی ضخامت لب های بالایی افراد کمتر است. به مرور زمان و با افزایش سن لب ها حجم کمتری پیدا می کنند که اینگونه افراد ، بیشتر متقاضی لیفت سانترال لب هستند

  • بهترین ترازوی آشپزخانه موجود در بازار
  • ترازوی آشپزخانه به ترازو رومیزی اطلاق می گردد که معمولا به صورت کاسه ای در آشپزخانه ی منازل مورد استفاده قرار می گیرد.

  • بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران
  • فرم بینی هایی که قرار است که راه برای شما اجرا کند در سه دسته قرار دارد بینی طبیعی بینی نیمه فانتزی بینی فانتزی موفقیت عمل بینی طبیعی بسیار بالاتر است و

  • تعمیرکار آسانسور در تهران
  • مشکلاتی که ریشه در اپارتمان‌نشینی دارد. آپارتمان‌نشینی همیشه همراه با مزایا نیست.

  • جراحی ترمیم بینی در شیراز
  •  جراحی ترمیم بینی در شیراز یکی از متداولترین جراحی هایی است که توسط پزشکان ماهر و خبره این شهر انجام می گیرد. 

  • لیزر موهای زائد
  • لیزر موهای زائد یک عملکردی است که در طی آن موهای ناخواسته در نواحی مختلف در بدن مانند صورت، پشت لب، پیشانی، گوش و گردن، شکم و ناحیه تناسلی، چانه و گونه رشد می‌نماید،

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    box